• 01-12-2007, 04:42:09
    #10
    Üyeliği durduruldu
    teknoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzüldüm, ama gerçekten çok çok üzüldüm. Askerliğini çabukcak atlatman dileğiyle.

    (döndüğünde bekliyor olacaığm )

    Malesef 15 aydan aşağı bitmiyor.

    Bu arada hayırlı teskereler.
  • 01-12-2007, 09:42:41
    #11
    Yusuf gitmemiş sanırım. En azından Sevinchost'tan ayrıldıktan sonra hexca Bilişim'de çalışmaya başlamış.
  • 01-12-2007, 14:46:38
    #12
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yusuf gitmemiş sanırım. En azından Sevinchost'tan ayrıldıktan sonra hexca Bilişim'de çalışmaya başlamış.
    Evet e-commerce elektronik ticaretten tek ders sınavına kaldım o sıra gidemedim.O dersten kaldığım için utanıyorum sevinchostytan ayrıldıktan 3-4 ay sonrada hexcada güzel bir ekip kurduk ve bu hafta şirketleşiyoruz Kerem
  • 09-12-2007, 14:06:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hexca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet e-commerce elektronik ticaretten tek ders sınavına kaldım o sıra gidemedim.O dersten kaldığım için utanıyorum sevinchostytan ayrıldıktan 3-4 ay sonrada hexcada güzel bir ekip kurduk ve bu hafta şirketleşiyoruz Kerem
    Olunda öyle görelim Yusuf'um lafta kalmasın sonra.
  • 09-12-2007, 15:04:21
    #14
    Ben oldum bile bak kimseyede haber vermeden
  • 09-12-2007, 15:05:10
    #15
    Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oldum bile bak kimseyede haber vermeden
    Kaç kişi ile
  • 09-12-2007, 18:58:23
    #16
    Serqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben oldum bile bak kimseyede haber vermeden
    Hayırlı olsun Serkanım
  • 09-12-2007, 20:19:32
    #17
    Eyvallah Yusufum saol, Şirket kuruluşu İto da yayımlandıda Hafta içide Vergi Dairesinden sicil memurlarını bekliyorum, sanırım yarın gelirler tutanak falan tutarlar salıda tüm işlemler bitmiş vergi levhasını almış olurum.

    Kolay gelsin.