Konu
Sevinchost Hakkında
09-12-2007, 20:19:32
#17
Serkan Özduman
Eyvallah Yusufum saol, Şirket kuruluşu İto da yayımlandıda Hafta içide Vergi Dairesinden sicil memurlarını bekliyorum, sanırım yarın gelirler tutanak falan tutarlar salıda tüm işlemler bitmiş vergi levhasını almış olurum.
Kolay gelsin.