Yusuf gitmemiş sanırım. En azından Sevinchost'tan ayrıldıktan sonra hexca Bilişim'de çalışmaya başlamış.
Evet e-commerce elektronik ticaretten tek ders sınavına kaldım o sıra gidemedim.O dersten kaldığım için utanıyorum

sevinchostytan ayrıldıktan 3-4 ay sonrada hexcada güzel bir ekip kurduk ve bu hafta şirketleşiyoruz Kerem