Evet e-commerce elektronik ticaretten tek ders sınavına kaldım o sıra gidemedim.O dersten kaldığım için utanıyorum

sevinchostytan ayrıldıktan 3-4 ay sonrada hexcada güzel bir ekip kurduk ve bu hafta şirketleşiyoruz Kerem
Olunda öyle görelim Yusuf'um lafta kalmasın sonra.