teknoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzüldüm, ama gerçekten çok çok üzüldüm. Askerliğini çabukcak atlatman dileğiyle.

(döndüğünde bekliyor olacaığm )

Malesef 15 aydan aşağı bitmiyor.

Bu arada hayırlı teskereler.