• 27-05-2010, 11:35:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar,

    Arkadaşlar konu kısa ve özdür. Ortak veya Teknik Destek ve satıştan sorumlu takım arkadaşı arıyoruz. Bilgili kişi arıyorum. Şimdiden sonra öğretecek zamanım yok.

    Online süresi önemlidir. Okullar kapanıyor ve çoluk çocukla iş yapmak istemiyorum.

    İletişim:

    messenger: info (a) shiftmedya.com
    mail : info (a) kalitenetwork.com
    web : www.kalitenetwork.com
  • 27-05-2010, 11:44:16
    #2
    Yanlış anlaşılmasın tamamen kişisel fikrim şu var yaklaşık 1 ay önce bıraktınız, yurt dışına gidecektiniz ve lakin sonra dediniz mağduriyetler vs. geri geldiniz.

    Buraya kadar gayet normal geldi. Şimdi şu var mesajlarınızda donanımlarımız network 'ümüz yoğun yatırımımız dediniz şimdi yine forumdan okulu olmayan ortak vs. aramanız çok çelişkili geldi.

    Bıraktınız, ortak arıyorsunuz peki ilerisi için ne olacak sorusu aklıma geliyor açıkcası ? Eminim sizle çalışan ve çalışmak isteyen kişi/ler de bu soruyu sormak istiyordur.

    Hakkınızda hayırlısı Saffet bey.
  • 27-05-2010, 11:47:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlara açığız Onur

    Kötü birşey yapmıyoruz, ortağımız olacak kişiden de milyar istemiyoruz. Şu anda tek başıma bu işi götürüyorum. 7/24 durmaya çalışıyorum uyku düzenim tamamen bozulmuş bir durumda. Asosyal oldum tamamen. Herkesin biraz tatile ihtiyacı vardır. Haziran ayının ilk haftası yokum artık ben.
  • 27-05-2010, 11:48:39
    #4
    Ben yok demiyorum, tabi ki var. Çalışan araramak varken neden ortak demek istiyorum ?

    Bir anda her müşteriye ortak olan ile her müşteriye sadece destek veren birmidir sence ?
  • 27-05-2010, 11:50:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yok demiyorum, tabi ki var. Çalışan araramak varken neden ortak demek istiyorum ?

    Bir anda her müşteriye ortak olan ile her müşteriye sadece destek veren birmidir sence ?
    Ortak veya çalışanda olabilir tabiki. Benim yükümü hafifletecek 1 takım arkadaşı arıyorum. Konuyu düzenledim uykusuzluktan olsa gerek.
  • 27-05-2010, 11:52:35
    #6
    Burada kişisel düşünmeniz çok yanlış, ortak olan kişi yarın bir gün ayrılıcağım dediğinde kar olan hakkını alıp sizi hezimete uğratmakla beraber müşteriler üzerinde de pay olacağından müşterilerin taşınması gibi durum söz konusu olabilir.

    Bu sebepten konu başlığınız ve arayışınız çok yanlış.

    Çalışan arıyorsanızda R10 üzerinden değil, gidip görüşebileceğiniz yakın çevreniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
  • 27-05-2010, 11:55:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada kişisel düşünmeniz çok yanlış, ortak olan kişi yarın bir gün ayrılıcağım dediğinde kar olan hakkını alıp sizi hezimete uğratmakla beraber müşteriler üzerinde de pay olacağından müşterilerin taşınması gibi durum söz konusu olabilir.

    Bu sebepten konu başlığınız ve arayışınız çok yanlış.

    Çalışan arıyorsanızda R10 üzerinden değil, gidip görüşebileceğiniz yakın çevreniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.
    Yakın çevremde araştırma yaptım lakin bulamadım. Başka nerede arayayım peki.
  • 27-05-2010, 11:56:25
    #8
    www.kariyer.net
    www.secretcv.com
    www.yenibiris.com

    Deneyebilirsiniz.
  • 27-05-2010, 11:59:06
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buralarda da aramaya başladım teşekkürler.

    Onur kardeşim bu sektöre başladığımdan bu yana bana destek olmuştur. Teşekkürler Onur' m konuyu report ettim. Konumu silerseniz çok sevinirim.