Yanlış anlaşılmasın tamamen kişisel fikrim şu var yaklaşık 1 ay önce bıraktınız, yurt dışına gidecektiniz ve lakin sonra dediniz mağduriyetler vs. geri geldiniz.
Buraya kadar gayet normal geldi. Şimdi şu var mesajlarınızda donanımlarımız network 'ümüz yoğun yatırımımız dediniz şimdi yine forumdan okulu olmayan ortak vs. aramanız çok çelişkili geldi.
Bıraktınız, ortak arıyorsunuz peki ilerisi için ne olacak sorusu aklıma geliyor açıkcası ? Eminim sizle çalışan ve çalışmak isteyen kişi/ler de bu soruyu sormak istiyordur.
Hakkınızda hayırlısı Saffet bey.