Ben yok demiyorum, tabi ki var. Çalışan araramak varken neden ortak demek istiyorum ?
Bir anda her müşteriye ortak olan ile her müşteriye sadece destek veren birmidir sence ?
Ortak veya çalışanda olabilir tabiki. Benim yükümü hafifletecek 1 takım arkadaşı arıyorum. Konuyu düzenledim uykusuzluktan olsa gerek.