Burada kişisel düşünmeniz çok yanlış, ortak olan kişi yarın bir gün ayrılıcağım dediğinde kar olan hakkını alıp sizi hezimete uğratmakla beraber müşteriler üzerinde de pay olacağından müşterilerin taşınması gibi durum söz konusu olabilir.
Bu sebepten konu başlığınız ve arayışınız çok yanlış.
Çalışan arıyorsanızda R10 üzerinden değil, gidip görüşebileceğiniz yakın çevreniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum.