• 27-05-2010, 12:03:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Çalışacak arkadaşlar ,
    Sadece peşin çalışın...

    Tavsiyem.
  • 27-05-2010, 12:08:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bu konuda bilgi düzeyimi yeterli görsem çalışmak isterdim

    Umarım aradığınız kişiyi bulursunuz r10da ne kadar güvenilmeyen insan varsa bir o kadarda namusuyla ve şerefiyle işini yapanlarda var..Elbet birini bulursunuz..

    Hayırlı forumlar.
  • 27-05-2010, 12:10:12
    #12
    @advaldo

    Yazın 2 stajer eleman olacak ofiste, dilersen sende gel Yaz sonuna emin ol çoğu şeyi kapmış olursun.

    Kalacak yer ve yemekte benden sana