Serkan çok teşekkür ederim umarım şansımız iyi gider o halde senin gibi erken alırız
Mr.Darkness ;
Yok neden yanlış anlayayım estafurullah. Umarım bu kadar çok bekletmezler. Şuan ben belgeleri falan tamamlamadım yalnız, sadece TK sitesine girip üye oldum. Evrak falan henüz istemediler. Websitem şuan aktif heralde değerlendirecekler. Valla herşyim hazır önümüzdeki hafta Garanti Sanal Pos'da aktif olacak.
Ben devletin bir işide tıkırında yürüse şaşarım artık

Umarım benide çok bekletmezler.
Saygılarımla