• 20-03-2009, 00:42:00
    #10
    McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde 2. hafta olcak nerdeyse evrakları tamamlayalı ama hala onay için beklemektedir yazıyor
    bizimkine naylandı denişdiği halde öyle yazıyor
  • 20-03-2009, 10:35:43
    #11
    Serkan çok teşekkür ederim umarım şansımız iyi gider o halde senin gibi erken alırız

    Mr.Darkness ;
    Yok neden yanlış anlayayım estafurullah. Umarım bu kadar çok bekletmezler. Şuan ben belgeleri falan tamamlamadım yalnız, sadece TK sitesine girip üye oldum. Evrak falan henüz istemediler. Websitem şuan aktif heralde değerlendirecekler. Valla herşyim hazır önümüzdeki hafta Garanti Sanal Pos'da aktif olacak.

    Ben devletin bir işide tıkırında yürüse şaşarım artık Umarım benide çok bekletmezler.

    Saygılarımla
  • 21-03-2009, 17:52:00
    #12
    Hesap Oluştur dedim, ee kullanıcı adım ve şifremi kim verecek bana 3 gündür bekliyorum :x
  • 22-03-2009, 00:23:14
    #13
    bende bekliyorum daha mail atmadılar, kullanıcı adı şifre falan yok bekliyoruz...
  • 22-03-2009, 11:02:13
    #14
    e-devlet güya kolaylık gidip Türkiye İletişim Başkanlığından elden halletsek daha kolay olurdu e devlet normalinden daha yavaş 2 haftadır mailime şifremi bekliyorum bu gidişle daha çok bekliyecez gibi görünüyor...
  • 22-03-2009, 11:15:51
    #15
    Üyelik aktivasyonu bana 5-10 dk içinde gelmişti 4-5 ay önce, sistemde bir sorun olmasın ?
  • 22-03-2009, 11:47:30
    #16
    Belge için bu kadar heyecan yapmaya gerek yok. Hiçbir işe yaramıyor şu anda
  • 23-03-2009, 19:23:20
    #17
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    benimde 2 hafta felan oldu daha geri dönüş yapılmadı. ama faaliyetim başladı. Kusura bakmasınlar onlar geri dönüş yapacak diye cepten yiyemezdim (:
  • 23-03-2009, 20:52:03
    #18
    Hexca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belge için bu kadar heyecan yapmaya gerek yok. Hiçbir işe yaramıyor şu anda

    Hiç bir işe yaramadığı doğru haklısınız.

    Fakat can sıkıntısı yaratıyor. 3 Tane anlaşma iptal oldu müşteri kaybına uğruyoruz gün geçtikte ve en son olarak bunları dile getirn bir mail gönderdik bu sabah ve onay süreci için 1 hafta dediklerini ama 3'üncü haftanın bitmek üzere olduğunu belirttik fakat gelen cevap şu şekilde oldu. " Sistemiimz 1 hafta içerisin kendisi otomatik olarak numarayı ve belgeyi göndermektedir." şeklinde bir cevap aldık.

    Şimdi burada bir sorun var ya biz anlatma özürlüyüz yada onlar anlamak istemiyor!

    bakalım daha ne kadar bu durum böyle gidicek!

    Saygılar.