McCOY35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde 2. hafta olcak nerdeyse evrakları tamamlayalı ama hala onay için beklemektedir yazıyor
bizimkine naylandı denişdiği halde öyle yazıyor