Belge için bu kadar heyecan yapmaya gerek yok. Hiçbir işe yaramıyor şu anda
Hiç bir işe yaramadığı doğru haklısınız.
Fakat can sıkıntısı yaratıyor. 3 Tane anlaşma iptal oldu müşteri kaybına uğruyoruz gün geçtikte ve en son olarak bunları dile getirn bir mail gönderdik bu sabah ve onay süreci için 1 hafta dediklerini ama 3'üncü haftanın bitmek üzere olduğunu belirttik fakat gelen cevap şu şekilde oldu. " Sistemiimz 1 hafta içerisin kendisi otomatik olarak numarayı ve belgeyi göndermektedir." şeklinde bir cevap aldık.
Şimdi burada bir sorun var ya biz anlatma özürlüyüz yada onlar anlamak istemiyor!
bakalım daha ne kadar bu durum böyle gidicek!
Saygılar.