• 17-03-2009, 12:46:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Ys Belgesine nasıl başvuracagız nerden bi arkadasımla hosting işi yapıyoruz yer saglayıcı belgesi almak istiyoruz ama nasıl başvuracgımızı bilmiyoruz aydınlatırsanız. çok sevinirim...
  • 17-03-2009, 12:52:19
    #2
    merhabalar;
    www.tib.gov.tr adresinden faliyet belgesi link tıklıyarak acılacak olan sayfadan başvuru forumunu dolduruyorsunuz daha sonra belgelerin cıktısını alarak size verilecek adrese gönderiyorsunuz.

    ayrıca forumda arama yaparakta bu bilgiye ulaşabilirsiniz.
  • 17-03-2009, 12:54:16
    #3
    Öncelik ile Tib'in Sitesinden üye oluyorsunuz

    TELEKOMÜNİKASYON KURUMU

    Gerçek kişi yada Şirket olarak falliyet belgesi alabilirsiniz üye olup online başvuru formunu doldurup gönderiyorsun çıktısını alıyorsun ve dilekçe başvuru örneği var onunda çıktısını alıp Telekomünikasyon Kurumu

    İletişim Başkanlığı / Cevizlidere Caddesi No:11 Balgat / ANKARA buraya APS yada mektup olarak yollayabilirsiniz

    Şirket Değilseniz karşınıza Çıkan Panelde Sol Menüde Başvuru oluşturma yazıyor orada Yer Sağlayıcılar İçin Başvuru
  • 19-03-2009, 20:47:11
    #4
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar , ben internet üzerinden başvurdum fakat dilekçe olarakta fax cekmeniz gerekiyor galiba
  • 19-03-2009, 21:36:19
    #5
    bende başvuru için ilk adımı attım. E-mail adresime geri dönüş yapılacakmış bekliyoruz bakalım...
  • 20-03-2009, 00:18:44
    #6
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende başvuru için ilk adımı attım. E-mail adresime geri dönüş yapılacakmış bekliyoruz bakalım...
    hocam yanlış anlamayında çok beklersiniz,

    Ys listesi her numara verildiğinde güncelleniyor diyorlar en faz 2 haftada numaranız hazır dediler, 2 haftayı geçti ve ys listesinde de dikkat ettim güncelleme falan yok kaç kişi numara aldı belge aldı fakat listede isimleri cisimleri yok.

    Alanların isimleri bilgileri yok diye mail attık, sistem hemen güncelliyor naısl olmaz diyorlar.

    başvuralı 4 ay oldu, 2 hafta önce onaylandı, o kadar mail atmamıza rağmen onayladılar, en geç 2 haftada belgeniz gönderilecek dediler 3'üncü haftaya girdik bugün yine mail gönderdik hala en geç 2 hafta sürüyor diyorlar 2 haftayı geçti diyoruz sistem kendi güncelliyor diyorlar.

    Bu olay ya bize denk geldi yada sürekli böyle anlamış değiliz. 3 tane firmanın işini kaybettim bu yüzden adamlar listeye bakıyor bilgilerimiz yok. En son mailde artık vermesenizde olur dedik Cevap: sistem oıtomatik vericek dediler

    ne sistemmiş anlamadık gitti gerçekten.

    Saygılar.
  • 20-03-2009, 00:27:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende başvuru için ilk adımı attım. E-mail adresime geri dönüş yapılacakmış bekliyoruz bakalım...
    Hayırlı olsun Fatih 'cim.

    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayında çok beklersiniz,
    Ys listesi her numara verildiğinde güncelleniyor diyorlar en faz 2 haftada numaranız hazır dediler, 2 haftayı geçti ve ys listesinde de dikkat ettim güncelleme falan yok kaç kişi numara aldı belge aldı fakat listede isimleri cisimleri yok.
    Alanların isimleri bilgileri yok diye mail attık, sistem hemen güncelliyor naısl olmaz diyorlar.
    başvuralı 4 ay oldu, 2 hafta önce onaylandı, o kadar mail atmamıza rağmen onayladılar, en geç 2 haftada belgeniz gönderilecek dediler 3'üncü haftaya girdik bugün yine mail gönderdik hala en geç 2 hafta sürüyor diyorlar 2 haftayı geçti diyoruz sistem kendi güncelliyor diyorlar.
    Bu olay ya bize denk geldi yada sürekli böyle anlamış değiliz. 3 tane firmanın işini kaybettim bu yüzden adamlar listeye bakıyor bilgilerimiz yok. En son mailde artık vermesenizde olur dedik Cevap: sistem oıtomatik vericek dediler
    ne sistemmiş anlamadık gitti gerçekten.
    Saygılar.
    Remzi 'im senin sanşsızlığın bence, ben 1 ay içerisinde basvuruda bulundum, 3. haftada evraklarım onaylandı, evraklar adresinize postalandı denildi ve elimize ulaştı yakın tarihlerde sans meselesi herseyin hayırlısı.
  • 20-03-2009, 00:34:16
    #8
    KaliteNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Fatih 'cim.
    Remzi 'im senin sanşsızlığın bence, ben 1 ay içerisinde basvuruda bulundum, 3. haftada evraklarım onaylandı, evraklar adresinize postalandı denildi ve elimize ulaştı yakın tarihlerde sans meselesi herseyin hayırlısı.
    abil bildiğin gibi değil çok sıkıldım bu mevzudar bir dahada ne mail atarız ne başka birşey ister verirler ister vermezler bu saatten sonra
  • 20-03-2009, 00:41:01
    #9
    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayında çok beklersiniz,
    Ys listesi her numara verildiğinde güncelleniyor diyorlar en faz 2 haftada numaranız hazır dediler, 2 haftayı geçti ve ys listesinde de dikkat ettim güncelleme falan yok kaç kişi numara aldı belge aldı fakat listede isimleri cisimleri yok.
    Alanların isimleri bilgileri yok diye mail attık, sistem hemen güncelliyor naısl olmaz diyorlar.
    başvuralı 4 ay oldu, 2 hafta önce onaylandı, o kadar mail atmamıza rağmen onayladılar, en geç 2 haftada belgeniz gönderilecek dediler 3'üncü haftaya girdik bugün yine mail gönderdik hala en geç 2 hafta sürüyor diyorlar 2 haftayı geçti diyoruz sistem kendi güncelliyor diyorlar.
    Bu olay ya bize denk geldi yada sürekli böyle anlamış değiliz. 3 tane firmanın işini kaybettim bu yüzden adamlar listeye bakıyor bilgilerimiz yok. En son mailde artık vermesenizde olur dedik Cevap: sistem oıtomatik vericek dediler
    ne sistemmiş anlamadık gitti gerçekten.
    Saygılar.
    benimde 2. hafta olcak nerdeyse evrakları tamamlayalı ama hala onay için beklemektedir yazıyor