Ys belgesine Başvurmak
20
●5.697
- 17-03-2009, 12:52:19merhabalar;
www.tib.gov.tr adresinden faliyet belgesi link tıklıyarak acılacak olan sayfadan başvuru forumunu dolduruyorsunuz daha sonra belgelerin cıktısını alarak size verilecek adrese gönderiyorsunuz.
ayrıca forumda arama yaparakta bu bilgiye ulaşabilirsiniz. - 17-03-2009, 12:54:16Öncelik ile Tib'in Sitesinden üye oluyorsunuz
TELEKOMÜNİKASYON KURUMU
Gerçek kişi yada Şirket olarak falliyet belgesi alabilirsiniz üye olup online başvuru formunu doldurup gönderiyorsun çıktısını alıyorsun ve dilekçe başvuru örneği var onunda çıktısını alıp Telekomünikasyon Kurumu
İletişim Başkanlığı / Cevizlidere Caddesi No:11 Balgat / ANKARA buraya APS yada mektup olarak yollayabilirsiniz
Şirket Değilseniz karşınıza Çıkan Panelde Sol Menüde Başvuru oluşturma yazıyor orada Yer Sağlayıcılar İçin Başvuru - 20-03-2009, 00:18:44hocam yanlış anlamayında çok beklersiniz,fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ys listesi her numara verildiğinde güncelleniyor diyorlar en faz 2 haftada numaranız hazır dediler, 2 haftayı geçti ve ys listesinde de dikkat ettim güncelleme falan yok kaç kişi numara aldı belge aldı fakat listede isimleri cisimleri yok.
Alanların isimleri bilgileri yok diye mail attık, sistem hemen güncelliyor naısl olmaz diyorlar.
başvuralı 4 ay oldu, 2 hafta önce onaylandı, o kadar mail atmamıza rağmen onayladılar, en geç 2 haftada belgeniz gönderilecek dediler 3'üncü haftaya girdik bugün yine mail gönderdik hala en geç 2 hafta sürüyor diyorlar 2 haftayı geçti diyoruz sistem kendi güncelliyor diyorlar.
Bu olay ya bize denk geldi yada sürekli böyle anlamış değiliz. 3 tane firmanın işini kaybettim bu yüzden adamlar listeye bakıyor bilgilerimiz yok. En son mailde artık vermesenizde olur dedik Cevap: sistem oıtomatik vericek dediler

ne sistemmiş anlamadık gitti gerçekten.
Saygılar. - 20-03-2009, 00:27:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hayırlı olsun Fatih 'cim.fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Remzi 'im senin sanşsızlığın bence, ben 1 ay içerisinde basvuruda bulundum, 3. haftada evraklarım onaylandı, evraklar adresinize postalandı denildi ve elimize ulaştı yakın tarihlerdeMr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sans meselesi herseyin hayırlısı.
- 20-03-2009, 00:34:16KaliteNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abil bildiğin gibi değil çok sıkıldım bu mevzudar bir dahada ne mail atarız ne başka birşey ister verirler ister vermezler bu saatten sonra
- 20-03-2009, 00:41:01benimde 2. hafta olcak nerdeyse evrakları tamamlayalı ama hala onay için beklemektedir yazıyorMr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
