fast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende başvuru için ilk adımı attım. E-mail adresime geri dönüş yapılacakmış bekliyoruz bakalım...
Hayırlı olsun Fatih 'cim.

Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yanlış anlamayında çok beklersiniz,
Ys listesi her numara verildiğinde güncelleniyor diyorlar en faz 2 haftada numaranız hazır dediler, 2 haftayı geçti ve ys listesinde de dikkat ettim güncelleme falan yok kaç kişi numara aldı belge aldı fakat listede isimleri cisimleri yok.
Alanların isimleri bilgileri yok diye mail attık, sistem hemen güncelliyor naısl olmaz diyorlar.
başvuralı 4 ay oldu, 2 hafta önce onaylandı, o kadar mail atmamıza rağmen onayladılar, en geç 2 haftada belgeniz gönderilecek dediler 3'üncü haftaya girdik bugün yine mail gönderdik hala en geç 2 hafta sürüyor diyorlar 2 haftayı geçti diyoruz sistem kendi güncelliyor diyorlar.
Bu olay ya bize denk geldi yada sürekli böyle anlamış değiliz. 3 tane firmanın işini kaybettim bu yüzden adamlar listeye bakıyor bilgilerimiz yok. En son mailde artık vermesenizde olur dedik Cevap: sistem oıtomatik vericek dediler
ne sistemmiş anlamadık gitti gerçekten.
Saygılar.
Remzi 'im senin sanşsızlığın bence, ben 1 ay içerisinde basvuruda bulundum, 3. haftada evraklarım onaylandı, evraklar adresinize postalandı denildi ve elimize ulaştı yakın tarihlerde sans meselesi herseyin hayırlısı.