KaliteNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Fatih 'cim.
Remzi 'im senin sanşsızlığın bence, ben 1 ay içerisinde basvuruda bulundum, 3. haftada evraklarım onaylandı, evraklar adresinize postalandı denildi ve elimize ulaştı yakın tarihlerde sans meselesi herseyin hayırlısı.
abil bildiğin gibi değil çok sıkıldım bu mevzudar bir dahada ne mail atarız ne başka birşey ister verirler ister vermezler bu saatten sonra