e-devlet güya kolaylık gidip Türkiye İletişim Başkanlığından elden halletsek daha kolay olurdu e devlet normalinden daha yavaş 2 haftadır mailime şifremi bekliyorum bu gidişle daha çok bekliyecez gibi görünüyor...