• 23-01-2022, 12:52:17
    #19
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar artışı ve %127 elektrik zammı var.

    Önceki mesajımda çalışanları yazmadım ama onların zammı da asgari ücretten dolayı arttı.
    en fazla artış elektrikte. server ların 7x24 çalıştığını düşünürseniz ciddi bir kalem bu. elektriğe bile %150 zam geldi diyelim.
    100 lira olan şey 250 tl oldu.
    buradaki hizmet 80 tl den 270 e çıkmış. saçma
  • 23-01-2022, 12:53:41
    #20
    Sunucu barındırıyoruz %100 artmış. guzelnet değil başka bir yerde. 300 öderken 650 yükseldi.
  • 23-01-2022, 12:53:59
    #21
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en fazla artış elektrikte. server ların 7x24 çalıştığını düşünürseniz ciddi bir kalem bu. elektriğe bile %150 zam geldi diyelim.
    100 lira olan şey 250 tl oldu.
    buradaki hizmet 80 tl den 270 e çıkmış. saçma
    cPanel zammı var, yazılımların fiyat artışı var. Üstüne dolar kuru ile alınıyor bunlar.

    Var da var hocam. Zammın oranı da gayet doğal bence.
  • 23-01-2022, 12:54:09
    #22
    3.5 kat neden mi artmış siz gelen zamların takibini yapmıyorsunuz her halde
    Elektirige %125 zam, asgari ücret %50 arttı personel giderleri arttı, tüm lisanslar sunucu parçaları dolar üzerinden alınıyor evet biraz fazla olmuş ancak zam yapmalarında sonuna kadar haklılar.
  • 23-01-2022, 12:54:42
    #23
    tanelci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya şunu alma zorla satan mi var , o yoldan geçme zorla mi geçiriyorlar ordan , şunu yapma bunu etme diyenlere ben şaşırıyorum ya. 4 kata yakın zam yapılmasına birşey demiyorda sende alma sende etme diyor . Dolar 4 katımı artti veya elektrik 4 katımı zamlandı ki,personeline 4 kat zammı yapmış firma 4 kata yakın zam yapıyor Bunu sormak lazım değil mi ?

    Dolar sadece bir yelpazeyi etkilemiyor.
    Tek ürün etkilese bu kadar problem değil.

    Firma reseller hizmeti vermek için Aşağıda saydığım tüm ürünleri kullanıyordur.

    Elektrik
    Sunucu
    İp
    Disk
    Internet
    Lisans ki cpanel ise daha beter.

    Kontrol Paneli ( pluginler, cloudlinux, litespeed, vb )

    İşin arka planında bir çok materyal ve hizmet var.



    Marketten alınan sütte bakkala mi kızarsınız zam yapıldı diye.
    Yoksa ürünün oraya gelirken daha yolda 2 katı artmasına mi.
  • 23-01-2022, 12:55:02
    #24
    Keşke sadece buna değil de diğer her şeye gelen zam'a da tepki gösterseydiniz.
    Evet hepsini zam gelmiş maalesef benim aldığım paketlerde artmış
    Çözümü ben kendimce şöyle buldum. Yılbaşı kampanyalarında ya da özel indirim zamanlarında yıllık yeniliyorum.

    Belirtilen firma için değil genel olarak söylüyorum. Çoğu yerde fiyat artışı var. Maalesef bende yıllık yenilerken bile fazla ödedim
  • 23-01-2022, 12:55:19
    #25
    Web Tasarım ve Yazılım
    2021 nin ocak ayında hostingerden 48 aylık domain+hosting için 300 tl ödemişim.
    Şuanki fiyatlarla 1100 tl yapıyor.
    Bence gayet normal hocam
  • 23-01-2022, 12:55:20
    #26
    R10 dan şimdiye kadar hosting vs hiçbir hizmet almadım, kurumuda tanımam. Ama gerçekçi bakın hocam. Her şeye zam gelmiş sadece elektrik %100 den fazla zam yemiş, personeli, internet, parçalar vs katınca normal değilmidir? Siz muhatap bulabildiğiniz için kuruma kızıyorsunuz. Buraya nasıl bağladın diyeceksiniz ama buraya sitem edene kadar ülkeyi yönetenlerden hesap soracaksınız. Üzgünüm gerçekler bu.
  • 23-01-2022, 12:55:58
    #27
    Gerçekten bu zamma karşı çıkan var, adamlar oldu olacak üstüne size ücret ödesin. Yıllık 50 liraya 100 liraya olan şeyleri unutun artık öyle bir şey yok, olamaz ve olmamalı.