EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar artışı ve %127 elektrik zammı var.

Önceki mesajımda çalışanları yazmadım ama onların zammı da asgari ücretten dolayı arttı.
en fazla artış elektrikte. server ların 7x24 çalıştığını düşünürseniz ciddi bir kalem bu. elektriğe bile %150 zam geldi diyelim.
100 lira olan şey 250 tl oldu.
buradaki hizmet 80 tl den 270 e çıkmış. saçma