Ya şunu alma zorla satan mi var , o yoldan geçme zorla mi geçiriyorlar ordan , şunu yapma bunu etme diyenlere ben şaşırıyorum ya. 4 kata yakın zam yapılmasına birşey demiyorda sende alma sende etme diyor . Dolar 4 katımı artti veya elektrik 4 katımı zamlandı ki,personeline 4 kat zammı yapmış firma 4 kata yakın zam yapıyor Bunu sormak lazım değil mi ?
Dolar sadece bir yelpazeyi etkilemiyor.
Tek ürün etkilese bu kadar problem değil.
Firma reseller hizmeti vermek için Aşağıda saydığım tüm ürünleri kullanıyordur.
Elektrik
Sunucu
İp
Disk
Internet
Lisans ki cpanel ise daha beter.
Kontrol Paneli ( pluginler, cloudlinux, litespeed, vb )
İşin arka planında bir çok materyal ve hizmet var.
Marketten alınan sütte bakkala mi kızarsınız zam yapıldı diye.
Yoksa ürünün oraya gelirken daha yolda 2 katı artmasına mi.