3.5 kat neden mi artmış siz gelen zamların takibini yapmıyorsunuz her halde
Elektirige %125 zam, asgari ücret %50 arttı personel giderleri arttı, tüm lisanslar sunucu parçaları dolar üzerinden alınıyor evet biraz fazla olmuş ancak zam yapmalarında sonuna kadar haklılar.