BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en fazla artış elektrikte. server ların 7x24 çalıştığını düşünürseniz ciddi bir kalem bu. elektriğe bile %150 zam geldi diyelim.
100 lira olan şey 250 tl oldu.
buradaki hizmet 80 tl den 270 e çıkmış. saçma
cPanel zammı var, yazılımların fiyat artışı var. Üstüne dolar kuru ile alınıyor bunlar.

Var da var hocam. Zammın oranı da gayet doğal bence.