R10 dan şimdiye kadar hosting vs hiçbir hizmet almadım, kurumuda tanımam. Ama gerçekçi bakın hocam. Her şeye zam gelmiş sadece elektrik %100 den fazla zam yemiş, personeli, internet, parçalar vs katınca normal değilmidir? Siz muhatap bulabildiğiniz için kuruma kızıyorsunuz. Buraya nasıl bağladın diyeceksiniz ama buraya sitem edene kadar ülkeyi yönetenlerden hesap soracaksınız. Üzgünüm gerçekler bu.