• 08-09-2008, 12:23:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bende de 1 ayrdır belgeniz adresinize gönderildi diyor
  • 08-09-2008, 13:08:40
    #11
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GormYa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de 1 ayrdır belgeniz adresinize gönderildi diyor
    mail veya telefon la bilgi al adres karışmış olabilir. Ptt den öğrensinler.
  • 08-09-2008, 18:09:28
    #12
    Şahsen ben kargoyla falan uğraşmadım gittim direk elden verdim belgeleri genede bukadar sürdü. bu arada bilgiler için teşekkür ederim, mail attım.
    Çok umurumda degil aslında ama çok zor alınan birşeymiş gibi müşteriler artık vergi levhasına değil faaliyet belgesine bakıyor alışveriş yapmadan önce anlayabilmiş değilim bu durumu.
  • 08-09-2008, 21:21:15
    #13
    kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben kargoyla falan uğraşmadım gittim direk elden verdim belgeleri genede bukadar sürdü. bu arada bilgiler için teşekkür ederim, mail attım.
    Çok umurumda degil aslında ama çok zor alınan birşeymiş gibi müşteriler artık vergi levhasına değil faaliyet belgesine bakıyor alışveriş yapmadan önce anlayabilmiş değilim bu durumu.
    Aslında zor değil . ben UPS ile Denizli den 23.07.2008 de yolladım 24.07.2008 de ellerindeydi.. 2 hafta sonra belge kargoya verildi. Ardından 2 hafta sonra belge elimize ulaştı yani 1 ay filan .. O kadar takılcak konu değil. Çok korkardım çıkmaz diye ama yine öyle çok korkuğumun gecenin ertesinde belge onay olmış.. Gerçekten hiç önemli birşey değil. Bakın Listeye Boyacı HEmşehrim bile var
  • 09-09-2008, 20:04:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bugün Ys Listesi Güncellenmiş.
  • 10-09-2008, 10:49:59
    #15
    bizimki hala listede yok tib e mail attım cevap olarak 2 hafta dediler
  • 10-09-2008, 11:26:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bizim faliyet belgesi adrese gönderildi deniliyor inş hemen gelir
  • 10-09-2008, 12:08:28
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adresinize belgeyi yollamları lazım, ben kurumlarına gidip aldım hiç beklemeden onaylandığı zaman Sanırım aps ye toplu veriyorlar belirli bir sürede.. Biraz daha beklemenizi tafsiye ediyorum eğer Ankara'daysanız kurumlarına gitmenizi tafsiye ediyorum.
  • 10-09-2008, 12:43:25
    #18
    yelhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adresinize belgeyi yollamları lazım, ben kurumlarına gidip aldım hiç beklemeden onaylandığı zaman Sanırım aps ye toplu veriyorlar belirli bir sürede.. Biraz daha beklemenizi tafsiye ediyorum eğer Ankara'daysanız kurumlarına gitmenizi tafsiye ediyorum.
    konudışı: tafsiye yeni bir kelime sanırım. Lütfen dilimizi düzgün kullanalım