Adresinize belgeyi yollamları lazım, ben kurumlarına gidip aldım hiç beklemeden onaylandığı zaman

Sanırım aps ye toplu veriyorlar belirli bir sürede.. Biraz daha beklemenizi
tafsiye ediyorum eğer Ankara'daysanız kurumlarına gitmenizi
tafsiye ediyorum.
konudışı:
tafsiye yeni bir kelime sanırım. Lütfen dilimizi düzgün kullanalım