• 10-09-2008, 21:42:08
    #19
    Üyeliği durduruldu
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudışı: tafsiye yeni bir kelime sanırım. Lütfen dilimizi düzgün kullanalım
    vbb yazıda araştırmadık yer koymuyon ha
  • 11-09-2008, 01:39:47
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2459204
    isterseniz bakın arkadaslar
    hadi Hayırlı olsun
    Günündesin Ama Bİzimkiler Nedense ELimde Olduğu Halde 29 unu gösteriyo
  • 11-09-2008, 02:10:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    UyarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2459204
    isterseniz bakın arkadaslar
    hadi Hayırlı olsun
    Günündesin Ama Bİzimkiler Nedense ELimde Olduğu Halde 29 unu gösteriyo
    Uyar Bilişim Siten Çok Güzel Olmuş.

    Zuhaha Haber Sitesi Olmuş Hosting Satış Sitesi

    Ayrıca WHMCS Sanırsam Lisansın Yok.
  • 11-09-2008, 17:16:56
    #22
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yssf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyar Bilişim Siten Çok Güzel Olmuş.
    Zuhaha Haber Sitesi Olmuş Hosting Satış Sitesi
    Ayrıca WHMCS Sanırsam Lisansın Yok.

    Ayrıca... bazı resimler aktifbilişim den..
  • 13-09-2008, 17:11:23
    #23
    Tasarımım Değişikti Bİ arkadas ver ben yapayım dedi iyi dedim yap öyle bişeyler yapıyo lisansını alırım sorun değil dikkat ederseniz heryer karman çorman olmuş nasıl bişey yapmayı hedefliyo bilmiyorum bi kaç gün sonra görücem nasıl olucak :d her yer 10 ytl gelen diyo ne bu sabit fiyatmı çalışıyosun diyo kopuyorum yapsın kafasına göre bişeyler ben ona bıraktım aktifbilişimden aldığı yerlerde vardır sorun değil bende farkettim zaten tema görüntüsünü değiştir adamlar hırsıza çıkartmasınlar dedim grimsi bi ton yapmasını istedim lüküs dursun
    kusura bakmayın -repte almışım zaten milletin gözü replerimde alın hepsi sizin olsun :d
  • 13-09-2008, 18:16:40
    #24
    UyarBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımım Değişikti Bİ arkadas ver ben yapayım dedi iyi dedim yap öyle bişeyler yapıyo lisansını alırım sorun değil dikkat ederseniz heryer karman çorman olmuş nasıl bişey yapmayı hedefliyo bilmiyorum bi kaç gün sonra görücem nasıl olucak :d her yer 10 ytl gelen diyo ne bu sabit fiyatmı çalışıyosun diyo kopuyorum yapsın kafasına göre bişeyler ben ona bıraktım aktifbilişimden aldığı yerlerde vardır sorun değil bende farkettim zaten tema görüntüsünü değiştir adamlar hırsıza çıkartmasınlar dedim grimsi bi ton yapmasını istedim lüküs dursun
    kusura bakmayın -repte almışım zaten milletin gözü replerimde alın hepsi sizin olsun :d
    bu kadar gülmeyin isterseniz.. ilerde ağlancak duruma gelirsiniz..

    Ayrıca yapan kişi profesyonel değil sanırım, sizde.. Bir tasarım önce yapılır sonra yayınlanır. Taksit taksit yayınlanmaz.. Resimleri bir tasarımcı ordan burdan çalmaz.. ve tasarım bitmeden sitenin reklamı, tanıtımı yapılmaz..

    Bu forumda her zaman emeğin ne olduğunu bilenler çıkacaktır. Bu nedenle -rep alırsınız