Tasarımım Değişikti Bİ arkadas ver ben yapayım dedi iyi dedim yap öyle bişeyler yapıyo lisansını alırım sorun değil dikkat ederseniz heryer karman çorman olmuş nasıl bişey yapmayı hedefliyo bilmiyorum bi kaç gün sonra görücem nasıl olucak :d her yer 10 ytl gelen diyo ne bu sabit fiyatmı çalışıyosun diyo kopuyorum

yapsın kafasına göre bişeyler ben ona bıraktım aktifbilişimden aldığı yerlerde vardır sorun değil bende farkettim zaten tema görüntüsünü değiştir adamlar hırsıza çıkartmasınlar dedim

grimsi bi ton yapmasını istedim lüküs dursun

kusura bakmayın -repte almışım zaten milletin gözü replerimde alın hepsi sizin olsun :d
bu kadar gülmeyin isterseniz.. ilerde ağlancak duruma gelirsiniz..
Ayrıca yapan kişi profesyonel değil sanırım, sizde.. Bir tasarım önce yapılır sonra yayınlanır. Taksit taksit yayınlanmaz.. Resimleri bir tasarımcı ordan burdan çalmaz.. ve tasarım bitmeden sitenin reklamı, tanıtımı yapılmaz..
Bu forumda her zaman emeğin ne olduğunu bilenler çıkacaktır. Bu nedenle -rep alırsınız