Şahsen ben kargoyla falan uğraşmadım gittim direk elden verdim belgeleri genede bukadar sürdü. bu arada bilgiler için teşekkür ederim, mail attım.
Çok umurumda degil aslında ama çok zor alınan birşeymiş gibi müşteriler artık vergi levhasına değil faaliyet belgesine bakıyor alışveriş yapmadan önce anlayabilmiş değilim bu durumu.