kankenan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ben kargoyla falan uğraşmadım gittim direk elden verdim belgeleri genede bukadar sürdü. bu arada bilgiler için teşekkür ederim, mail attım.
Çok umurumda degil aslında ama çok zor alınan birşeymiş gibi müşteriler artık vergi levhasına değil faaliyet belgesine bakıyor alışveriş yapmadan önce anlayabilmiş değilim bu durumu.
Aslında zor değil . ben UPS ile Denizli den 23.07.2008 de yolladım 24.07.2008 de ellerindeydi.. 2 hafta sonra belge kargoya verildi. Ardından 2 hafta sonra belge elimize ulaştı yani 1 ay filan .. O kadar takılcak konu değil. Çok korkardım çıkmaz diye ama yine öyle çok korkuğumun gecenin ertesinde belge onay olmış.. Gerçekten hiç önemli birşey değil. Bakın Listeye Boyacı HEmşehrim bile var