• 18-08-2008, 10:24:29
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    geçmiş olsun , allah yardımcınız olsun .
  • 18-08-2008, 10:28:44
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsi geçen müşteri yedekleriyse hiç bir makineye güvenmemek gerek aslındada hosting satışının yapıldıgı makineye yedekleri güvenmek pek iyi olmaz bence. Sunucuda ufak bir açık olsa ve hacklense müşterilerin yedekleri hackleyen kişinin elinde olur. Dediğim gibi biraz maliyetli olsada tamamen yedekleme işlemi için kullanılan, mümkünse dışarıdan sınırlı erişimi olan bir makine kullanmak lazım.
    Biraz tuzlu olurAma değer
  • 18-08-2008, 10:39:38
    #12
    USB Flash Diskten yada CD 'den Live Slax ile açmayı deneyin Onur.Şimdi aklıma geldi bak.
    Belki verilere ulaşabilirsiniz.
  • 18-08-2008, 10:43:04
    #13
    Kurumsal Üye
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    USB Flash Diskten yada CD 'den Live Slax ile açmayı deneyin Onur.Şimdi aklıma geldi bak.
    Belki verilere ulaşabilirsiniz.
    Şu an hard disk windows makineye slave olarak takılı.Explore2fs ile normalde görmesi lazımdı oda olmadı Yardımcı olabilirsen görüşelim, ofisi aramıştım az önce 1-2 saat içinde gelir dediler
  • 18-08-2008, 10:51:15
    #14
    Büyük geçmiş olsun, inşallah kurtarırsınız Onur. Benzer bir sıkıntıyı HemenVPS zamanında yaşamıştım, hatta forumda açılan ilk ve tek başlık o. Onu da ben açmıştım bilgilendirme maksadıyla. Allah(C.C.) yardımcınız olsun.

    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsi geçen müşteri yedekleriyse hiç bir makineye güvenmemek gerek aslındada hosting satışının yapıldıgı makineye yedekleri güvenmek pek iyi olmaz bence. Sunucuda ufak bir açık olsa ve hacklense müşterilerin yedekleri hackleyen kişinin elinde olur. Dediğim gibi biraz maliyetli olsada tamamen yedekleme işlemi için kullanılan, mümkünse dışarıdan sınırlı erişimi olan bir makine kullanmak lazım.
    Bu konuda yardımcı olabilirim. Umarım yanlış anlama olmaz, ancak ileriye dönük olarak -senin de yazdığın üzere bu tarzda birşey kullanmak şart oldu- farklı bir makineye otomatik yedek alan bir yedekleme sistemi şart olmuş durumda.
  • 18-08-2008, 10:55:36
    #15
    Kurumsal Üye
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük geçmiş olsun, inşallah kurtarırsınız Onur. Benzer bir sıkıntıyı HemenVPS zamanında yaşamıştım, hatta forumda açılan ilk ve tek başlık o. Onu da ben açmıştım bilgilendirme maksadıyla. Allah(C.C.) yardımcınız olsun.
    Hatırlıyorum o başlığı, gerçekten çok zor bir durum.1,5 yıldır hakkımda şikayet konusu açılmadı çok şükür.2 seferdir kendi konumu kendim açıyorum
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda yardımcı olabilirim. Umarım yanlış anlama olmaz, ancak ileriye dönük olarak -senin de yazdığın üzere bu tarzda birşey kullanmak şart oldu- farklı bir makineye otomatik yedek alan bir yedekleme sistemi şart olmuş durumda.
    Est. ne yanlış anlaması Şu yedekleri bir kurtaralım öyle birşey düşünüyorum inş. Atilla Yaşar inceleyecek umarım bir çözüm buluruz.
  • 18-08-2008, 11:00:12
    #16
    Geçmiş olsun onur. İnş yedeklerin kurturur kardeşim. Merak ettiğim konu yedekleri aldırdığın 2.Bir Hardisk yokmuydu ?
  • 18-08-2008, 11:03:23
    #17
    Kurumsal Üye
    RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun onur. İnş yedeklerin kurturur kardeşim. Merak ettiğim konu yedekleri aldırdığın 2.Bir Hardisk yokmuydu ?
    İkinci bir makineye yedek aldırıyordum, ondada yaklaşık 1 ay önceki yedekler var. Arıza çıkmış read-only konumunda
  • 18-08-2008, 11:09:39
    #18
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci bir makineye yedek aldırıyordum, ondada yaklaşık 1 ay önceki yedekler var. Arıza çıkmış read-only konumunda
    Anladım onur, benden sana tavsiye farklı bir makineye gerek yok sağlam bir 2.Hdd tak makinene devam, sonuç olarak umarım yedeklerin kurturur.