RAMBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun onur. İnş yedeklerin kurturur kardeşim. Merak ettiğim konu yedekleri aldırdığın 2.Bir Hardisk yokmuydu ?
İkinci bir makineye yedek aldırıyordum, ondada yaklaşık 1 ay önceki yedekler var. Arıza çıkmış read-only konumunda