• 18-08-2008, 13:53:44
    #28
    Kurumsal Üye
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reseller hesabında yedek almak müşteri sorumluluğunda mıydı? Bilmiyordum gerçekten.
    Bu durum daha ne kadar devam eder Onur, tahmini bi' rakam söyleyemez misin?
    Umarım çok uzun sürmez.
    Bu zamana kadar yedek konusunda kimseye sıkıntı yaşatmadık fakat yedekleme çoğu yerde olduğu gibi bizdede müşteri sorumlulugunda.Fakat müşteri sorumlulugunda diye hemen kestirip atmak olmuyor.Şu an bir veri kurtarma merkeziyle görüşüyoruz.Duruma göre bilgi veririm tekrar.
  • 18-08-2008, 13:55:59
    #29
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zamana kadar yedek konusunda kimseye sıkıntı yaşatmadık fakat yedekleme çoğu yerde olduğu gibi bizdede müşteri sorumlulugunda.Fakat müşteri sorumlulugunda diye hemen kestirip atmak olmuyor.Şu an bir veri kurtarma merkeziyle görüşüyoruz.Duruma göre bilgi veririm tekrar.
    Bilmiyordum bunu, ben sen yedek alıyorsun sanıyordum hep. Zaten benim sitenin yedeği 1 gb en çok sorun çıkaracak şey boyutu. Neyse bekleyelim bakalım umarım hayırlısı olur.
  • 18-08-2008, 15:49:59
    #30
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RAID olmadığı için belki gün içinde bile olup olmayacağına dair bilgi verebilirler.
    Veri kurtarma şirketine ( gerçekten profesyonel anlamda ) buradaki arkadaşlar nasıl ulaşabilirler ? Hangisi tavsiye edersiniz ?
  • 18-08-2008, 16:09:19
    #31
    Kurumsal Üye
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veri kurtarma şirketine ( gerçekten profesyonel anlamda ) buradaki arkadaşlar nasıl ulaşabilirler ? Hangisi tavsiye edersiniz ?
    Veri Kurtarma | Veri Silme | Adli Bilişim | Disk Tamiri burası ile görüştüm 1750YTL+KDV'den başlar dediler. %97 kurtarma şansı varmış.
  • 18-08-2008, 18:22:59
    #32
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veri Kurtarma | Veri Silme | Adli Bilişim | Disk Tamiri burası ile görüştüm 1750YTL+KDV'den başlar dediler. %97 kurtarma şansı varmış.

    Resmen soygun şimdi ne olacak.
  • 18-08-2008, 20:03:40
    #33
    Kurumsal Üye
    StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen soygun şimdi ne olacak.
    İstanbul Dizayn'dan Yavuz bey veri kurtarma işleminde yardımcı olabileceğini söyledi. Slax live işletim sistemiyle Ufuk Gedik bakacak olmazsa Yavuz beye göndereceğiz.

    Gerçekten önceki olayda yedekleri kurtarmaya başladıgımız için bu kadar zoruma gitmemişti Tahsin'de saolsun kötü haberi sabah 5'de verdi
  • 18-08-2008, 20:05:39
    #34
    Onur akşam 10.00 ~ 10.30'a kadar ofisteyim.Yardımcı olurum.Alo demen yeterli
  • 18-08-2008, 20:18:14
    #35
    büyük geçmiş olsun olsun işallah bi an önce sorununuz düzelir
  • 18-08-2008, 20:47:18
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Büyük geçmiş olsun onur.Umarım herşey düzelir.