Fhenix adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
OnurHosting | Bilgilendirme
141
●7.938
- 18-08-2008, 13:53:44Bu zamana kadar yedek konusunda kimseye sıkıntı yaşatmadık fakat yedekleme çoğu yerde olduğu gibi bizdede müşteri sorumlulugunda.Fakat müşteri sorumlulugunda diye hemen kestirip atmak olmuyor.Şu an bir veri kurtarma merkeziyle görüşüyoruz.Duruma göre bilgi veririm tekrar.
- 18-08-2008, 13:55:59Bilmiyordum bunu, ben sen yedek alıyorsun sanıyordum hep. Zaten benim sitenin yedeği 1 gb en çok sorun çıkaracak şey boyutu. Neyse bekleyelim bakalım umarım hayırlısı olur.Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2008, 15:49:59Veri kurtarma şirketine ( gerçekten profesyonel anlamda ) buradaki arkadaşlar nasıl ulaşabilirler ? Hangisi tavsiye edersiniz ?Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2008, 16:09:19Veri Kurtarma | Veri Silme | Adli Bilişim | Disk Tamiri burası ile görüştüm 1750YTL+KDV'den başlar dediler. %97 kurtarma şansı varmış.kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2008, 18:22:59Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmen soygun şimdi ne olacak. - 18-08-2008, 20:03:40İstanbul Dizayn'dan Yavuz bey veri kurtarma işleminde yardımcı olabileceğini söyledi. Slax live işletim sistemiyle Ufuk Gedik bakacak olmazsa Yavuz beye göndereceğiz.StoryLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten önceki olayda yedekleri kurtarmaya başladıgımız için bu kadar zoruma gitmemişti
Tahsin'de saolsun kötü haberi sabah 5'de verdi
- 18-08-2008, 20:05:39Onur akşam 10.00 ~ 10.30'a kadar ofisteyim.Yardımcı olurum.Alo demen yeterli
Tahsin'de saolsun kötü haberi sabah 5'de verdi