• 18-08-2008, 06:04:52
    #1
    Kurumsal Üye
    Müşterilerimiz ve bazı arkadaşların bildiği gibi cumartesi gecesi Türkiye-Linux sunucusunda oluşan bir problem nedeniyle 1,5 gündür kapalıydık.
    Sorun grub patlama olayıyla meydana gelmişti ve hard disk windows makineye takılarak yedekler alınacaktı.Fakat windows makineye takıp programla denememize ragmen verilere halen ulaşamadık.
    Her ne kadar yedekleme işlemleri müşteri sorumluluğunda olsada, çogu müşterimizde güncel yedeğin olmadığını bildiğimiz için verileri kurtarmaya çalışıyoruz.Bildiğiniz gibi bu tür durumlar aceleye getirilmemekte ve bilgili kişiler tarafından incelenmesi gerekmektedir.
    Şu an için tüm müşterilerimizden sabır ve anlayış bekliyoruz.Allah'ın izniyle bu sorunda çözülecektir inşAllah.

    Gelişmeleri bu başlık altından bildireceğim.

    İyi forumlar.
  • 18-08-2008, 06:33:29
    #2
    geçmiş olsun.. benimde başıma geldi birkaç gün önce..
  • 18-08-2008, 06:44:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun hocam..çok kötü birşey biliyoruz....
  • 18-08-2008, 08:49:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun Onur
  • 18-08-2008, 08:53:21
    #5
    Kurumsal Üye
    Allah kimsenin başına vermesin, çok zor bir durum. Herşeyim alt üst oldu.
  • 18-08-2008, 08:56:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Remote Backup using Rsync or FTP sanırım bende geçicem buraya korku bastıehu
  • 18-08-2008, 09:47:40
    #7
    Kurumsal Üye
    Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Remote Backup using Rsync or FTP sanırım bende geçicem buraya korku bastıehu
    Bqbackup hakkındada yedeklerin bulundugu hdd çöktü 1 ay sonra haberimiz oldu gibi yorumlar duymuştum.En iyisi 2.bir makine kiralayıp yedekleri ona almak.

    Yedekleri kurtarabilirsek öyle yapacağım artık,maliyetli olsada başka çaresi yok gibi görünüyor.
  • 18-08-2008, 10:01:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bqbackup hakkındada yedeklerin bulundugu hdd çöktü 1 ay sonra haberimiz oldu gibi yorumlar duymuştum.En iyisi 2.bir makine kiralayıp yedekleri ona almak.
    Yedekleri kurtarabilirsek öyle yapacağım artık,maliyetli olsada başka çaresi yok gibi görünüyor.
    Hata onlardan kaynaklı ise bende hakkını aramalısın
    Dr. nin reseller kamp. 2. bir makina gibi kullanılsa iyi olur
  • 18-08-2008, 10:07:24
    #9
    Kurumsal Üye
    Egebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata onlardan kaynaklı ise bende hakkını aramalısın
    Dr.Wawe nin reseller kamp. 2. bir makina gibi kullanılsa iyi olur
    Bahsi geçen müşteri yedekleriyse hiç bir makineye güvenmemek gerek aslındada hosting satışının yapıldıgı makineye yedekleri güvenmek pek iyi olmaz bence. Sunucuda ufak bir açık olsa ve hacklense müşterilerin yedekleri hackleyen kişinin elinde olur. Dediğim gibi biraz maliyetli olsada tamamen yedekleme işlemi için kullanılan, mümkünse dışarıdan sınırlı erişimi olan bir makine kullanmak lazım.