Büyük geçmiş olsun, inşallah kurtarırsınız Onur. Benzer bir sıkıntıyı HemenVPS zamanında yaşamıştım, hatta forumda açılan ilk ve tek başlık o. Onu da ben açmıştım bilgilendirme maksadıyla.

Allah(C.C.) yardımcınız olsun.
Hatırlıyorum o başlığı, gerçekten çok zor bir durum.1,5 yıldır hakkımda şikayet konusu açılmadı çok şükür.2 seferdir kendi konumu kendim açıyorum
Bu konuda yardımcı olabilirim. Umarım yanlış anlama olmaz, ancak ileriye dönük olarak -senin de yazdığın üzere bu tarzda birşey kullanmak şart oldu- farklı bir makineye otomatik yedek alan bir yedekleme sistemi şart olmuş durumda.
Est. ne yanlış anlaması

Şu yedekleri bir kurtaralım öyle birşey düşünüyorum inş. Atilla Yaşar inceleyecek umarım bir çözüm buluruz.