• 28-05-2008, 11:55:24
    #82
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence nx şu hack davasından kapandı. sonuçta müşterilerinin kimlik numaraları ve bilgileri etrafa dağıldı. altından kalkamayacağını düşünüp piyasadan kaçmak istedi. ilerde bişey olursa kim hesap verecek değil mi?
    iyi oldu iyi....
    Sen çok fazla amerikan filmi izliyorsun herhalde Hiç Türkiye'de bu türde dava açıldığını ve sonuca ulaşıldığı görüldü mü?
    Cevap: Hayır
  • 28-05-2008, 12:02:51
    #83
    ya teori işte eğleniyoruz şurda
  • 29-05-2008, 00:35:28
    #84
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya teori işte eğleniyoruz şurda
    fazla teorik olmuş

    e hani fantaziler nerde

    yapın bakalım ortaya 3-5 karışıkta neşelenek
  • 29-05-2008, 00:37:42
    #85
    ****fantazi.com hesabı diyosun
  • 29-05-2008, 00:41:55
    #86
    fantazik teori: bence herkese salladılar şu olacak bu olacak diye. bir yandan onları yaparken para bitti o işler de yarım kaldı hat parası da denklenmedi. .oku tuttular
  • 29-05-2008, 00:55:08
    #87
    biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
  • 29-05-2008, 00:58:01
    #88
    forumlarda ileri geri konuştum diye beni arayıp tehdit etmişlerdi
    telefonda kapak yaptım elemana serdar mıdır orkun mudur nedir ona da selamlarımı ilettim.

    o anlamıştır zaten
  • 29-05-2008, 01:00:17
    #89
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
    yoksa nixcon kapanmadı r10 a botnetmi yapıyor :W
  • 29-05-2008, 01:28:12
    #90
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
    Erdem biraz daha konu hortlarsa tüm gece r10 kapanıcak...
    juno geliyorum demez gelir