bence nx şu hack davasından kapandı. sonuçta müşterilerinin kimlik numaraları ve bilgileri etrafa dağıldı. altından kalkamayacağını düşünüp piyasadan kaçmak istedi. ilerde bişey olursa kim hesap verecek değil mi?
iyi oldu iyi....
Sen çok fazla amerikan filmi izliyorsun herhalde Hiç Türkiye'de bu türde dava açıldığını ve sonuca ulaşıldığı görüldü mü?
Cevap: Hayır
fantazik teori: bence herkese salladılar şu olacak bu olacak diye. bir yandan onları yaparken para bitti o işler de yarım kaldı hat parası da denklenmedi. .oku tuttular
forumlarda ileri geri konuştum diye beni arayıp tehdit etmişlerdi
telefonda kapak yaptım elemana serdar mıdır orkun mudur nedir ona da selamlarımı ilettim.