KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
yoksa nixcon kapanmadı r10 a botnetmi yapıyor :W