Konu
Nixcon kapandı mı ?
29-05-2008, 01:00:17
#89
xlenonz
KamiLOwen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
yoksa nixcon kapanmadı r10 a botnetmi yapıyor :W