echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence nx şu hack davasından kapandı. sonuçta müşterilerinin kimlik numaraları ve bilgileri etrafa dağıldı. altından kalkamayacağını düşünüp piyasadan kaçmak istedi. ilerde bişey olursa kim hesap verecek değil mi?
iyi oldu iyi....
Sen çok fazla amerikan filmi izliyorsun herhalde Hiç Türkiye'de bu türde dava açıldığını ve sonuca ulaşıldığı görüldü mü?
Cevap: Hayır