Konu
Nixcon kapandı mı ?
29-05-2008, 01:28:12
#90
The_Ptah
KamiLOwen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
Erdem biraz daha konu hortlarsa tüm gece r10 kapanıcak...
juno geliyorum demez gelir