KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz ne kadar nixconu eleştirirsek r10 o kadar kapalı kalıyor. boşverin
Erdem biraz daha konu hortlarsa tüm gece r10 kapanıcak...
juno geliyorum demez gelir