• 28-05-2008, 01:47:08
    #64
    Kasalar topkapı bilgisayarda
  • 28-05-2008, 01:47:37
    #65
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ha bu arada buda gerçek.
    Nixconun sitesindeki Flash da yer alan resimler Nixconda çekilmiş gerçek fotolardır. Fakat oradaki tüm sunucular sadece içi boş resim çekilmek için alınmış ve daha sonra tanesi 5 YTL den satılmış kasalardır.
    Feci bir iddia.
  • 28-05-2008, 01:49:23
    #66
    Beyaz idi kasalar Toz götürür bir renk yapsalardı bari.
  • 28-05-2008, 01:50:13
    #67
    projeproje adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz idi kasalar Toz götürür bir renk yapsalardı bari.
  • 28-05-2008, 01:52:33
    #68
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasalar topkapı bilgisayarda
    O kasaların görünüşünü sevmiştim bilseydim 5YTL'den 10 tane atardım eve. Celeron falan basardım içine de
  • 28-05-2008, 01:53:35
    #69
    Kurumsal PLUS
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    OSMAN sanamı demiştim o kasalar boştur diye
    gerçi bi osman daha vardı forumda onamıydı hatılamıyorum ki
    Askerdeki osman a demişindir ilk o gitti Dc'ye

    Gürkan bey vardı gece kitlenirdik telefon görüşmelerinin 1 saatinin 35 dk kısmı gülmekle geçerdi Uykusuz kalınca saçmalamaya başlıyordum

    Adnan bey vardı telefonu ARO diye açınca direk ronald bey diye atlardım

    Can bey vardı bir gün sesini duymayınca telefonla arar birşey sorardım (bağımlılık)

    Orhan bey vardı aramızda yardımlaşma dönerdi sürekli..

    Muharrem bey vardı hergün arar stok sorardım hiç var demedi bugüne kadar..

    Bilal bey vardı adam 4 gün uyumazdı sabah arasam orada akşam arasam orada..

    Çok güzel insanlar vardı gerçekten Nixcon da
    Hepsini çok özleyeceğim..

    Şuan benden kurtuldukları için çok mutlu olmalılar

    Gerçek yaşanmış bir olay: Nixcon a gittik volkan bey ile.. Çalışma odasında sunucularla cebelleşirken adnan beyin kardeşi geldi.. Dediki beni göstererek.. "Bu adamı tanıyormusun?" e eleman tanımıyor tabi sustu.. adnan bey tekrar sordu "Burayı en çok kim arıyor" cevap Osman Makal "Aha işte o adam bu" baya gülmüştük Nixcon dan asla fiziksel destek talebi dışında yazılımsal bir talepde bulunmadım tüm bu yorgunluklar Fiziksel destek yüzündendi.
  • 28-05-2008, 01:54:15
    #70
    KamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gene sitesinde acayip haberleri olan.
    Sitesinden sipariş vermeye kalktığınız hala "Gelmesi beklenen parçalar yüzünden geçici olarak sipariş alınamıyor" gibi bir hata veriyorsa.
    Katlı binada kapı olarak kepenk kullanıyorsa.
    Yurtdışından gemiyle sunucu getiriyorsa.
    DC ye asla müşteri sokmuyorsa.
    DC ye ziyaretçi formu ile ziyaretçi alıyorsa.
    Kapıdan girdiğinizde üzerinize bi köpek atlıyorsa.
    Bilin ki o NX2
    + DC deki bilgisayarların en az birinde r10 açıksa
  • 28-05-2008, 01:54:40
    #71
    O iti de orada gökhan diye bir eleman vardı ona vermişler. İt nerden bulacak nixcon datacenter gibi sıcak bir ortamı. Acırım ite acırım. Bir de it yerine bile komayacağım ismi lazım değil nesneye adam muamelesi yapıp abi diyenlere acırım
  • 28-05-2008, 01:57:23
    #72
    Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kasaların görünüşünü sevmiştim bilseydim 5YTL'den 10 tane atardım eve. Celeron falan basardım içine de
    nerden bileydik bilsem bende dalardım alırdım bir kaç tane. donanımlarla uğraşmayı özledim zaten elimde hala P1 CPU var da