Nixcon kapandı mı ?
89
●6.867
- 28-05-2008, 01:52:33O kasaların görünüşünü sevmiştim bilseydim 5YTL'den 10 tane atardım eve. Celeron falan basardım içine deKamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2008, 01:53:35Askerdeki osman a demişindir ilk o gitti Dc'yeHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gürkan bey vardı gece kitlenirdik telefon görüşmelerinin 1 saatinin 35 dk kısmı gülmekle geçerdi
Uykusuz kalınca saçmalamaya başlıyordum
Adnan bey vardı telefonu ARO diye açınca direk ronald bey diye atlardım
Can bey vardı bir gün sesini duymayınca telefonla arar birşey sorardım (bağımlılık)
Orhan bey vardı aramızda yardımlaşma dönerdi sürekli..
Muharrem bey vardı hergün arar stok sorardım hiç var demedi bugüne kadar..
Bilal bey vardı adam 4 gün uyumazdı sabah arasam orada akşam arasam orada..
Çok güzel insanlar vardı gerçekten Nixcon da
Hepsini çok özleyeceğim..
Şuan benden kurtuldukları için çok mutlu olmalılar
Gerçek yaşanmış bir olay: Nixcon a gittik volkan bey ile.. Çalışma odasında sunucularla cebelleşirken adnan beyin kardeşi geldi.. Dediki beni göstererek.. "Bu adamı tanıyormusun?" e eleman tanımıyor tabi sustu.. adnan bey tekrar sordu "Burayı en çok kim arıyor" cevap Osman Makal "Aha işte o adam bu" baya gülmüştük
Nixcon dan asla fiziksel destek talebi dışında yazılımsal bir talepde bulunmadım tüm bu yorgunluklar Fiziksel destek yüzündendi.
- 28-05-2008, 01:54:15+ DC deki bilgisayarların en az birinde r10 açıksaKamiLOwen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-05-2008, 01:54:40O iti de orada gökhan diye bir eleman vardı ona vermişler. İt nerden bulacak nixcon datacenter gibi sıcak bir ortamı. Acırım ite acırım. Bir de it yerine bile komayacağım ismi lazım değil nesneye adam muamelesi yapıp abi diyenlere acırım
- 28-05-2008, 01:57:23nerden bileydikBlue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilsem bende dalardım alırdım bir kaç tane. donanımlarla uğraşmayı özledim zaten
elimde hala P1 CPU var da
Toz götürür bir renk yapsalardı bari.

