Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OSMAN sanamı demiştim o kasalar boştur diye
gerçi bi osman daha vardı forumda onamıydı hatılamıyorum ki
Askerdeki osman a demişindir ilk o gitti Dc'ye

Gürkan bey vardı gece kitlenirdik telefon görüşmelerinin 1 saatinin 35 dk kısmı gülmekle geçerdi Uykusuz kalınca saçmalamaya başlıyordum

Adnan bey vardı telefonu ARO diye açınca direk ronald bey diye atlardım

Can bey vardı bir gün sesini duymayınca telefonla arar birşey sorardım (bağımlılık)

Orhan bey vardı aramızda yardımlaşma dönerdi sürekli..

Muharrem bey vardı hergün arar stok sorardım hiç var demedi bugüne kadar..

Bilal bey vardı adam 4 gün uyumazdı sabah arasam orada akşam arasam orada..

Çok güzel insanlar vardı gerçekten Nixcon da
Hepsini çok özleyeceğim..

Şuan benden kurtuldukları için çok mutlu olmalılar

Gerçek yaşanmış bir olay: Nixcon a gittik volkan bey ile.. Çalışma odasında sunucularla cebelleşirken adnan beyin kardeşi geldi.. Dediki beni göstererek.. "Bu adamı tanıyormusun?" e eleman tanımıyor tabi sustu.. adnan bey tekrar sordu "Burayı en çok kim arıyor" cevap Osman Makal "Aha işte o adam bu" baya gülmüştük Nixcon dan asla fiziksel destek talebi dışında yazılımsal bir talepde bulunmadım tüm bu yorgunluklar Fiziksel destek yüzündendi.