Blue-D adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kasaların görünüşünü sevmiştim bilseydim 5YTL'den 10 tane atardım eve. Celeron falan basardım içine de
nerden bileydik bilsem bende dalardım alırdım bir kaç tane. donanımlarla uğraşmayı özledim zaten elimde hala P1 CPU var da