Konu
Nixcon kapandı mı ?
28-05-2008, 01:57:23
#72
UnPooMKT
Blue-D adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O kasaların görünüşünü sevmiştim bilseydim 5YTL'den 10 tane atardım eve. Celeron falan basardım içine de
nerden bileydik
bilsem bende dalardım alırdım bir kaç tane. donanımlarla uğraşmayı özledim zaten
elimde hala P1 CPU var da