Konu
Nixcon kapandı mı ?
29-05-2008, 00:35:28
#84
Haymac
echo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya teori işte eğleniyoruz şurda
fazla teorik olmuş
e hani fantaziler nerde
yapın bakalım ortaya 3-5 karışıkta neşelenek