• 18-09-2006, 15:51:01
    #19
    FDC olan hostlardan aldıysanız, bu foruma ilk geldiğimde herkez FDC den şikayetçiydi. Sanırım FDC pek değişmemiş. Günün belirsiz zamanlarında 2-3 saat kesilebiliyordu. Rivayate göre FDC nin ağ sistemi dünya da bir kendileri bir de telekom kullanıyormuş, ufak bir tadilat için tüm sistemi kapıtıyorlarmış, diye yazıyordu eski mesajlarda.

    Almanya sunucusu son 3 gündür gidip geliyor. 3 saat önce gelen mailde HDD değiştirildiği yazıyor, ancak HostTracker farklı saatlerde kesinti tespit ediyor.

    İşte bu haftanın durum raporu:
       +------------------------------------------------------------------------+
       |                             Weekly report                              |
       |------------------------------------------------------------------------|
       |         Total         |         Week          |          Day           |
       |------------------------------------------------------------------------|
       |                         http://www.netvar.net                          |
       |------------------------------------------------------------------------|
       |                       | 2006-09-11            | 2006-09-17             |
       | 17.35%                | 17.35%                | 24.18%                 |
       |                       |                       |                        |
       | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 18 hour(s) 11          |
       |                       |                       | min(s)/33              |
       |                       |                       |------------------------|
       |                       |                       | 2006-09-16             |
       |                       |                       | 0.00%                  |
       |                       |                       |                        |
       |                       |                       | 9 hour(s) 26 min(s)/16 |
       +------------------------------------------------------------------------+
    Kesintiler:
    11 Eylül: 1 gün 3 saat
    16 Eylül: 9 saat 26 dk
    17 Eylül: 18 saat 11 dk
  • 18-09-2006, 16:39:18
    #20
    webratör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim arkadaşda serverini dakikhosttan kiralamış sitem çoğu zaman kapalı(inanmayan imzamdaki siteyi kontolr etsin server dakikhosta ait cpanelden gördüm.) bu yüzden değiştiricem ilk ay kazığı yedim artık inşallah bundan sonra rahat olur başım...Şu an sitem açılmıyor hitim düştü iyicene.
    Selam arkadaşlar bu yazdığımda sanırım yanlış anlaşılmışım özür dilerim..(Bu yazıyı yazarken gecenin bir yarısıydı,Canım sıkkındı,Siteme erişemiyordum ve bu konuyu görünce gaza geldim birazda kısa ve öz yazmak istedim ama yanlış anlaşılmışım sanırım.)

    Aslında demek istediğim şuydu dakikhost serverlarında daha önceden sorun yoktu. Ama bu sıralar böyle sorunlar çıktı.Dakikhostla çalışan hostçularda zor durumda kalıyor bunu anlıyorum ve zaten onlara bi lafım yok.Benim lafım dakikhosta daha ilk ayımdan dakikhostun sorunları benide zorda bıraktı "ilk ay kazığı" ile anlatmak istediğim ilk aydan şanssızlık (sorun) ların beni bulduğunu belirtmek istemiştim.Bu lafım tamamen dakkihosta hitabendi.Onların yüzünden hostçularda biz hizmet alanlarda zor durumda kaldık.Umarım dakikhost eski sorunsuz günlerine biran önce döner...

    Saygılar & Sevgiler..
  • 29-09-2006, 16:35:14
    #21
    15 gündür msn'de görmedim!
  • 03-10-2006, 12:32:42
    #22
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    FDC olan hostlardan aldıysanız, bu foruma ilk geldiğimde herkez FDC den şikayetçiydi. Sanırım FDC pek değişmemiş. Günün belirsiz zamanlarında 2-3 saat kesilebiliyordu. Rivayate göre FDC nin ağ sistemi dünya da bir kendileri bir de telekom kullanıyormuş, ufak bir tadilat için tüm sistemi kapıtıyorlarmış, diye yazıyordu eski mesajlarda.
    Almanya sunucusu son 3 gündür gidip geliyor. 3 saat önce gelen mailde HDD değiştirildiği yazıyor, ancak HostTracker farklı saatlerde kesinti tespit ediyor.
    İşte bu haftanın durum raporu:
       +------------------------------------------------------------------------+
       |                             Weekly report                              |
       |------------------------------------------------------------------------|
       |         Total         |         Week          |          Day           |
       |------------------------------------------------------------------------|
       |                         http://www.netvar.net                          |
       |------------------------------------------------------------------------|
       |                       | 2006-09-11            | 2006-09-17             |
       | 17.35%                | 17.35%                | 24.18%                 |
       |                       |                       |                        |
       | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 18 hour(s) 11          |
       |                       |                       | min(s)/33              |
       |                       |                       |------------------------|
       |                       |                       | 2006-09-16             |
       |                       |                       | 0.00%                  |
       |                       |                       |                        |
       |                       |                       | 9 hour(s) 26 min(s)/16 |
       +------------------------------------------------------------------------+
    Kesintiler:
    11 Eylül: 1 gün 3 saat
    16 Eylül: 9 saat 26 dk
    17 Eylül: 18 saat 11 dk

    Kesintiler:
    11 Eylül: 1 gün 3 saat
    16 Eylül: 9 saat 26 dk
    17 Eylül: 18 saat 11 dk


    bunlar toplam kesinti süresimi yuhaaa ohaaa ... yani 18 saat kapalı kaldıysa site zt nneden açık :S
  • 03-10-2006, 12:36:44
    #23
    Kurumsal PLUS
    Yuhamı Oha mı 8) bu yani 30 saatlik kesinti 1 ay içinde hiç kesinti olmaz ise %96 uptime ye eşit oluyor buda şu demek oluyor turkticaret %84.78 Uptime ile 1 ayda 100 saat kapalı Bunu düşünürseniz daha iyi hissedeceksiniz.
  • 04-10-2006, 01:28:35
    #24
    host-tracker.com den gelen rapor öyle yazıyor, ben siteyi 24 saat takip edemiyorum, dün sabah ta telekom yüzünden siteye ulaşamadım.

    Aynı DC deki diğer site çalışıyor, bu çalışmıyor, proxy ile giriyorum.
  • 04-10-2006, 06:58:47
    #25
    Netinternet Telekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuhamı Oha mı 8) bu yani 30 saatlik kesinti 1 ay içinde hiç kesinti olmaz ise %96 uptime ye eşit oluyor buda şu demek oluyor turkticaret %84.78 Uptime ile 1 ayda 100 saat kapalı Bunu düşünürseniz daha iyi hissedeceksiniz.

    eğer rapordan anladıklarım yanlış ise özür dilerim ama orada gördüğüm kadarı ile aylık haftalık ve günlük rapor var

    2006 09 17 18 hours 11 mins yazıyor

    hour kelimesinin anlamı ben bilmeyeli değişmedi ise saat olması gerekiyor ve eğer ben yanlış anlamadı isem ( eğer yanlışşsam özür aydınlatın ) bir gün içinde bu kadar kesinti süresi olmuş ve eğer böleyse ohaaa ki hemde ne ohaaa
  • 04-10-2006, 12:58:38
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bu çok doğaldır bence arkadaşlar,

    daha önce FDC ile ilgili tartışmalarda çok söylemiştim ucuz etin yahnisi olmaz , Ev1 2000 dolar isterken aylık adamlar 100-150 dolara veriyor yani çarkın dönmesi imkansız

    neyse geçmiş olsun diyelim FDC tercih eden arkadaşlara,

    ayrıca birşey daha FDCturkey sahibi olan arkadaşlar %99.9 uptime oranlarına sahip olduklarını yazmışlardı bir başlıkta hatırlatmakta fayda var dakikhost sahibi arkadaşların garanti verdikleri uptime oranlarının olduğu sayfaya ulaşmak için buyrun ,

    http://forum.iyinet.com/reseller-hos...yo-paketi.html

    "Ne diyeyim ki ben şimdi. Kullananlara sorun mesela? Ben bu işi kar için yapmıyorum. Webmasterlıktır Cihan KIZILGÜL'ün ekmek teknesi. Çok mu iyiyim o konuda da? Bilmem, müşterilerim memnun ki referans oluyorlar bana"

    buraya dikkat...
  • 04-10-2006, 13:14:58
    #27
    amma reklamı yapıldı bu dakikhostun..