FDC olan hostlardan aldıysanız, bu foruma ilk geldiğimde herkez FDC den şikayetçiydi. Sanırım FDC pek değişmemiş. Günün belirsiz zamanlarında 2-3 saat kesilebiliyordu. Rivayate göre FDC nin ağ sistemi dünya da bir kendileri bir de telekom kullanıyormuş, ufak bir tadilat için tüm sistemi kapıtıyorlarmış, diye yazıyordu eski mesajlarda.

Almanya sunucusu son 3 gündür gidip geliyor. 3 saat önce gelen mailde HDD değiştirildiği yazıyor, ancak HostTracker farklı saatlerde kesinti tespit ediyor.

İşte bu haftanın durum raporu:
   +------------------------------------------------------------------------+
   |                             Weekly report                              |
   |------------------------------------------------------------------------|
   |         Total         |         Week          |          Day           |
   |------------------------------------------------------------------------|
   |                         http://www.netvar.net                          |
   |------------------------------------------------------------------------|
   |                       | 2006-09-11            | 2006-09-17             |
   | 17.35%                | 17.35%                | 24.18%                 |
   |                       |                       |                        |
   | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 18 hour(s) 11          |
   |                       |                       | min(s)/33              |
   |                       |                       |------------------------|
   |                       |                       | 2006-09-16             |
   |                       |                       | 0.00%                  |
   |                       |                       |                        |
   |                       |                       | 9 hour(s) 26 min(s)/16 |
   +------------------------------------------------------------------------+
Kesintiler:
11 Eylül: 1 gün 3 saat
16 Eylül: 9 saat 26 dk
17 Eylül: 18 saat 11 dk