Benim arkadaşda serverini dakikhosttan kiralamış sitem çoğu zaman kapalı(inanmayan imzamdaki siteyi kontolr etsin server dakikhosta ait cpanelden gördüm.) bu yüzden değiştiricem ilk ay kazığı yedim artık inşallah bundan sonra rahat olur başım...Şu an sitem açılmıyor

hitim düştü iyicene.
Selam arkadaşlar bu yazdığımda sanırım yanlış anlaşılmışım özür dilerim..(Bu yazıyı yazarken gecenin bir yarısıydı,Canım sıkkındı,Siteme erişemiyordum ve bu konuyu görünce gaza geldim birazda kısa ve öz yazmak istedim ama yanlış anlaşılmışım sanırım.)
Aslında demek istediğim şuydu dakikhost serverlarında daha önceden sorun yoktu. Ama bu sıralar böyle sorunlar çıktı.Dakikhostla çalışan hostçularda zor durumda kalıyor bunu anlıyorum ve zaten onlara bi lafım yok.Benim lafım dakikhosta daha ilk ayımdan dakikhostun sorunları benide zorda bıraktı "ilk ay kazığı" ile anlatmak istediğim ilk aydan şanssızlık (sorun) ların beni bulduğunu belirtmek istemiştim.Bu lafım tamamen dakkihosta hitabendi.Onların yüzünden hostçularda biz hizmet alanlarda zor durumda kaldık.Umarım dakikhost eski sorunsuz günlerine biran önce döner...
Saygılar & Sevgiler..