• 12-08-2006, 10:48:20
    #10
    dikkat ettimde burda olumsuz karalamaya yönelik yorum yapan arkadaşalarda host işinde.....
  • 12-08-2006, 11:41:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    afsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ordakide benim yazımbilmeden yorum yapmayın
    hehehe ben senın değil sandım özürr
  • 12-08-2006, 11:54:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ya şu iyinet ten davetiye yollayabilcek biri var mı
  • 12-08-2006, 11:58:59
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    ne yapacan iyineti yaw boşver
  • 12-08-2006, 12:00:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    heheehhe ok öle diosan öle olsun zaten burası ile aynı hatta burası daha gelişmiş
  • 16-09-2006, 01:07:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar benim şu anda DakikHost ta hesabım var ve e host işinden anlarım nede bi tanıdığım bu işte çalışıyor. Zaten tanıdığım olsa ondan alırdım en azından başım rahat olurdu. Yukarda ki yorumlara birde benimkini eklemek isterim.
    1.Cihan bey msn de hiç online olmuyo tahminimce 2 ay kadardır.
    2.dakikhost ve cihan beyin çalışma sistemi farklıymış(netlik getirebilir arkadaşşlar)
    3.Dakik hostu aradığımda msn destek vermediklerini belirtmişlerdi.(Ama cihan bey yardımcı olmuştu saolsun satın alırken)
    4.Sitem günün bazı zamanlarında kapalı ne yazıkki
    5.Sunucularına çok fazla saldırı oluyo sanırım, sebebini bilmiyorum.
    6.Bununla beraber insan cidden sıkılıyo şu internet ortamından
    Ve benim kimseyi karalıdığım felan yok belki diğer hostlarda aynısı ama birden bu yazıyı görünce yazamadan edemedim

    (Bu arada hayla kendileri ile çalışıyorum)
    İnşALLAH banada burda Dakik hostu övmek nasip olur çünkü kendileriyle çalışmaya devam etcem en azından daha iyi biyerin gerçekten olduğuna emin olduğum zaman...
  • 16-09-2006, 01:58:16
    #16
    MyBjk arkadaşıma katılıyorum. Buraya ilk üyeliğim değil sadece bu konuya yazmak için üye oldum sanmayınız. Forumda tartışma yarattığım için uzaklaştırıldım. cezamı cekiyorum..




    Ben bu resmi koyarım sadece şunu derim parasını veripte rezil olanlardan biriside benim.Üsteki vps sunucum dakikhosttan alınmadır. 4 gündür beklemekteyim. Burada mybjk dediği gibi dakikhostu övmek bizede nasip olur.
  • 16-09-2006, 02:19:29
    #17
    Yanlış anlaşılmışım üzgünüm..
  • 16-09-2006, 10:18:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    lanet olsun verdiğim para böle bir firma görülmedi hiçbir yerde türk ticaret daha iyiydi bin kat dakikde win + linux da resellerim var

    günde sitem 15 saat kapalı
    sql i onarmaktan bıktım
    bundan 1 hafta önce sitemi başka servere taşımak için yedek almışlar(sitem sorunsuz çalışıyor) sonra vazgeçmişler tekrar yedekleri yüklemeye karar vermişler sql hatalı şimdide yüklenmiyo onarılmıyorda lanet olsun verdiğim peşin para daha yarım sene olmadı alalı

    bide hale dakiki övünüyorsunuz lanet olsun lanettt övünenler dakikhosttanmı