Arkadaşlar benim şu anda DakikHost ta hesabım var ve e host işinden anlarım nede bi tanıdığım bu işte çalışıyor. Zaten tanıdığım olsa ondan alırdım en azından başım rahat olurdu. Yukarda ki yorumlara birde benimkini eklemek isterim.
1.Cihan bey msn de hiç online olmuyo tahminimce 2 ay kadardır.
2.dakikhost ve cihan beyin çalışma sistemi farklıymış(netlik getirebilir arkadaşşlar)
3.Dakik hostu aradığımda msn destek vermediklerini belirtmişlerdi.(Ama cihan bey yardımcı olmuştu saolsun satın alırken)
4.Sitem günün bazı zamanlarında kapalı ne yazıkki
5.Sunucularına çok fazla saldırı oluyo sanırım, sebebini bilmiyorum.
6.Bununla beraber insan cidden sıkılıyo şu internet ortamından
Ve benim kimseyi karalıdığım felan yok belki diğer hostlarda aynısı ama birden bu yazıyı görünce yazamadan edemedim
(Bu arada hayla kendileri ile çalışıyorum)
İnşALLAH banada burda Dakik hostu övmek nasip olur çünkü kendileriyle çalışmaya devam etcem en azından daha iyi biyerin gerçekten olduğuna emin olduğum zaman...