FDC olan hostlardan aldıysanız, bu foruma ilk geldiğimde herkez FDC den şikayetçiydi. Sanırım FDC pek değişmemiş. Günün belirsiz zamanlarında 2-3 saat kesilebiliyordu. Rivayate göre FDC nin ağ sistemi dünya da bir kendileri bir de telekom kullanıyormuş, ufak bir tadilat için tüm sistemi kapıtıyorlarmış, diye yazıyordu eski mesajlarda.
Almanya sunucusu son 3 gündür gidip geliyor. 3 saat önce gelen mailde HDD değiştirildiği yazıyor, ancak HostTracker farklı saatlerde kesinti tespit ediyor.
İşte bu haftanın durum raporu:
+------------------------------------------------------------------------+
| Weekly report |
|------------------------------------------------------------------------|
| Total | Week | Day |
|------------------------------------------------------------------------|
| http://www.netvar.net |
|------------------------------------------------------------------------|
| | 2006-09-11 | 2006-09-17 |
| 17.35% | 17.35% | 24.18% |
| | | |
| 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 1 day(s) 3 hour(s)/49 | 18 hour(s) 11 |
| | | min(s)/33 |
| | |------------------------|
| | | 2006-09-16 |
| | | 0.00% |
| | | |
| | | 9 hour(s) 26 min(s)/16 |
+------------------------------------------------------------------------+
Kesintiler:
11 Eylül: 1 gün 3 saat
16 Eylül: 9 saat 26 dk
17 Eylül: 18 saat 11 dk
Kesintiler:
11 Eylül: 1 gün 3 saat
16 Eylül: 9 saat 26 dk
17 Eylül: 18 saat 11 dk
bunlar toplam kesinti süresimi yuhaaa ohaaa ... yani 18 saat kapalı kaldıysa site zt nneden açık :S