• 13-11-2013, 18:48:27
    #1
    Arkadaşlar buradan windows vps aldım fakat bu adamlar IIS vs. kurmadan mı veriyorlar makineyi bomboş makine verdiler. Ticket açıyorum hiç birşey yok diye makineye erişim var diyorlar. Anlamadım. Daha önce kullanan var mı bu şirketi?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:48:27 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:24 --

    Neyse siparişimi iptal ettim nettetescil kullanıcı isimli arkadaştan bir adet sipariş ettim. Anında kartla siparişi verdim. Burstnette ölüm gibiydi sipariş vermek.

    Teşekkürler.
  • 13-11-2013, 19:34:16
    #2
    BurstNET size sadece sunucuyu verir, konfigürasyon kısmına mümkün değil elini sürmez.

    IIS de müşterinin sorumluluk alanına girer onlara göre.

    BurstNET iyidir, ama müşteri sunucu yönetimi konusunda iyi ise, yoksa üzer.

    Hayırlı olsun.
  • 13-11-2013, 21:09:01
    #3
    7x24NET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BurstNET size sadece sunucuyu verir, konfigürasyon kısmına mümkün değil elini sürmez.

    IIS de müşterinin sorumluluk alanına girer onlara göre.

    BurstNET iyidir, ama müşteri sunucu yönetimi konusunda iyi ise, yoksa üzer.

    Hayırlı olsun.
    Teşekkürler hocam.
    Makineleri zaten yavaş ondan baktım olacak gibi değil iptal ettim. Yani ben ona IIS vs. kursam 2 gün sürer herhalde birde panel var yazmışlar hiç bir şey kurmamışlar.
  • 14-11-2013, 21:20:56
    #4
    cortes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam.
    Makineleri zaten yavaş ondan baktım olacak gibi değil iptal ettim. Yani ben ona IIS vs. kursam 2 gün sürer herhalde birde panel var yazmışlar hiç bir şey kurmamışlar.
    Bir şey kurmak zorunda değiller ki... Çalışma sistemleri bu şekilde. Sunucuyu sağlıyorlar, içeriğine karışmıyorlar. OVH veri merkezinde de benzer şekildedir. Panel üzerinden ne istiyorsanız kendiniz kurarsınız. Panel üzerinde olmayan dahili yazılımları ise sunucu üzerinden kurarsınız.

    Olay tamamen yurt içi servis sağlayıcılar ile yurt dışı servis sağlayıcıların farklı standartlarda hizmet sunuyor olmasından kaynaklanıyor.
  • 15-11-2013, 00:08:17
    #5
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir şey kurmak zorunda değiller ki... Çalışma sistemleri bu şekilde. Sunucuyu sağlıyorlar, içeriğine karışmıyorlar. OVH veri merkezinde de benzer şekildedir. Panel üzerinden ne istiyorsanız kendiniz kurarsınız. Panel üzerinde olmayan dahili yazılımları ise sunucu üzerinden kurarsınız.

    Olay tamamen yurt içi servis sağlayıcılar ile yurt dışı servis sağlayıcıların farklı standartlarda hizmet sunuyor olmasından kaynaklanıyor.
    Dediğiniz doğru hocam fakat paketi alırken yanlış okumadıysam panel vs mevcuttu. O şekilde aldım. Malum panelin kurulabilmesi için IIS vs. kurulması lazım ama panel vs. hiç bir şey yoktu. Takıldığım noktada bu. Şu an sunucuyu aldığım yer ikinci günüm fakat bir problem yok sunucuda gayet hızlı 3 vps m mevcut en düşük konfigürasyonu olan son aldığım en hızlı olanda o görünüyor garip
  • 15-11-2013, 12:05:44
    #6
    cortes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an sunucuyu aldığım yer ikinci günüm fakat bir problem yok sunucuda gayet hızlı 3 vps m mevcut en düşük konfigürasyonu olan son aldığım en hızlı olanda o görünüyor garip
    Lokasyon farkından dolayı olabilir. Burst.Net yanlış hatırlamıyorsam ABD lokasyondaydı. Dolayısıyla Avrupa ya da Türkiye lokasyon kadar hızlı olamaz, aradaki mesafe sebebiyle.
  • 16-11-2013, 04:56:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BurstNET kaliteli firma oldugunu duydum ama kendileri ile çalışmadım ne yazıkki.
  • 16-11-2013, 12:39:07
    #8
    Benim oradan 3-4 sunucum vardı zamanında. Sunucuların teslim süreleri vs çok iyi ama ticket destekleri ciddi manada sıkıntıydı. Lokasyon USA olunca ping süreleri doğal olarak fazla çıkıyordu. Ama hatları temiz ve stabildi.