Arkadaşlar buradan windows vps aldım fakat bu adamlar IIS vs. kurmadan mı veriyorlar makineyi bomboş makine verdiler. Ticket açıyorum hiç birşey yok diye makineye erişim var diyorlar. Anlamadım. Daha önce kullanan var mı bu şirketi?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:48:27 -->-> Daha önceki mesaj 18:19:24 --
Neyse siparişimi iptal ettim nettetescil kullanıcı isimli arkadaştan bir adet sipariş ettim. Anında kartla siparişi verdim. Burstnette ölüm gibiydi sipariş vermek.
Teşekkürler.